Gyermek utazópárna – DreamRide
🚗 Kényelmes nyak- és fejtámasz utazás közben
🌙 Puha, biztonságos, bőrbarát anyag a nyugodt alváshoz
🎒 Tökéletes társ autóhoz, vonathoz vagy repüléshez
🧼 Levehető és mosható huzat
Válassza ki a mennyiséget:
.png)


🚗 Kényelmes nyak- és fejtámasz utazás közben
🌙 Puha, biztonságos, bőrbarát anyag a nyugodt alváshoz
🎒 Tökéletes társ autóhoz, vonathoz vagy repüléshez
🧼 Levehető és mosható huzat
Válassza ki a mennyiséget:
A DreamRide lehetővé teszi, hogy a gyermekek kényelmesen aludjanak, anélkül hogy elfáradna a nyakuk. Ergonomikus H-alakú kialakítása tökéletes támaszt nyújt a fejnek és ellazult testtartást biztosít. Kevesebb nyűg, több pihenés az egész családnak.
A nagy ív megakadályozza a lábakra nehezedő nyomást, így felnőttek számára is kényelmes. Állítható méretének köszönhetően hosszabb utazásokhoz is ideális. Használható autóban, repülőn vagy akár otthoni szunyókáláshoz.
A DreamRide levehető, mosógépben is mosható huzattal rendelkezik. Kompakt kialakítása könnyen elfér táskában vagy bőröndben. Tegye kellemesebbé az utazást gyermekeinek!
Anyag: pamut
H-alak a nyaktámaszért
Nagy ív a lábak kényelméért
Levehető, mosható huzat
3 éves kortól ajánlott
Univerzális használat: autó, repülő, vonat, otthon
A képek illusztrációk
Kiváló
74%
Kitűnő
23%
Átlagos
3%
Gyakran feltett kérdések a szállítással, termék visszaküldésével, fizetési lehetőségekkel kapcsolatban...
1. Mikor számíthatok a kiszállításra? +
A szállítási idő általában 4 munkanap. Amikor megkapjuk és feldolgozzuk megrendelését, e-mailben értesítjük. Ha 1-2 napon belül nem kapta meg az üzenetet, kérjük lépjen kapcsolatba velünk.
2. Mi van, ha a szállítás idején nem vagyok otthon? +
Ha a kézbesítés pillanatában nem a címen tartózkodik, a futár egy átvételi ponton hagyhatja a csomagot. Ha aggódjon, ha nem tudja, hol van a csomagja.
3. Ki szállítja a csomagokat? +
A csomagokat a GLS kézbesítő szállítja.
4. Mi van, ha nem vagyok elégedett a termékkel? +
Ha a termék nem felelt meg az ön elvárásainak, visszatéríthetjük a vételárat, vagy egy másikra kicserélhetjük a terméket.
5. Hogyan tudom visszaküldeni a terméket? +
A termék visszaküldésével kapcsolatos minden információ megtalálható weboldalunkon a Visszaküldés és csere oldalon.
6. Van egy kérdésem, amelyre fent nem találtam meg a választ. +
Ha további kérdése van, örömmel válaszolunk e-mailjére, amelyet elküldhet nekünk az [email protected] e-mail címre.