[email protected]

+3618088890

+3618088890

0
Kezdőlap / Kosar

Kosar

Jelenleg üres a bevásárlókosár.

Vásárlás folytatása

FAQ

Gyakran feltett kérdések a szállítással, termék visszaküldésével, fizetési lehetőségekkel kapcsolatban...

1. Mikor számíthatok a kiszállításra? +

A szállítási idő általában 4 munkanap. Amikor megkapjuk és feldolgozzuk megrendelését, e-mailben értesítjük. Ha 1-2 napon belül nem kapta meg az üzenetet, kérjük lépjen kapcsolatba velünk.

2. Mi van, ha a szállítás idején nem vagyok otthon? +

Ha a kézbesítés pillanatában nem a címen tartózkodik, a futár egy átvételi ponton hagyhatja a csomagot. Ha aggódjon, ha nem tudja, hol van a csomagja.

3. Ki szállítja a csomagokat? +

A csomagokat a GLS kézbesítő szállítja.

4. Mi van, ha nem vagyok elégedett a termékkel? +

Ha a termék nem felelt meg az ön elvárásainak, visszatéríthetjük a vételárat, vagy egy másikra kicserélhetjük a terméket.

5. Hogyan tudom visszaküldeni a terméket? +

A termék visszaküldésével kapcsolatos minden információ megtalálható weboldalunkon a Visszaküldés és csere oldalon.

6. Van egy kérdésem, amelyre fent nem találtam meg a választ. +

Ha további kérdése van, örömmel válaszolunk e-mailjére, amelyet elküldhet nekünk az [email protected] e-mail címre.

Gyors kézbesítés

A kézbesítés a rendelés dátumától függően általában 3-5 napon belül megtörténik

EU kereskedő

A weboldalon található összes terméket Közép-Európából szállítjuk.

100% -os elégedettségi garancia

Ha nincs megelégedve a termékkel, 14 napon belül visszaküldheti.

[email protected]

+3618088890

Üzleti feltételek

Uzleti feltetelekkel
Adatvédelem és sütik
Visszatérítés és csere
Használati utasítás

Kapcsolat
Norton Trusted seller
Fizetési módok
VISA Mastercard PayPal Klarna American Express